HTML

Rémület

A youtube-on vannak a világ legjobb videoi.

Friss topikok

Linkblog

AO 2010 no.:2

2010.01.25. 13:47 Joubertfun

Tegnap végre kialdhatam magmat,de a Top Gear-be bealudtam megnézztem az órámat az új mobiloman ami ez itt fent.

után megnézztem a Roddick Mecset Gonazles ellen jó kis mecs volt aki lemaradt róla az sajnálhatja aztán megnéztam a Joubert gála müsorát jó volt.Aztán megnézztem a Cobra 11-et izgi volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avideok.blog.hu/api/trackback/id/tr311700606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása