HTML

Rémület

A youtube-on vannak a világ legjobb videoi.

Friss topikok

Linkblog

Újra jelenkeztem

2010.01.14. 22:14 Joubertfun

igen így van,de most kénytelen leszek betarani az igértem és nem lefagyni az elő casstingon.Fura velem más,hogy bántak az elözöben csak azok kaptak jelenkezési lapok akik fejlödtek,mint én és most én is kaptam egy ilyet.húú ez télleg fura.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avideok.blog.hu/api/trackback/id/tr381673320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása