HTML

Rémület

A youtube-on vannak a világ legjobb videoi.

Friss topikok

Linkblog

Fura ajándékok

2009.12.25. 20:45 Joubertfun

A tegnapi napom egész békésen telt míg nem Anita ki nem taláta,hogy na most porszívozunk a szobámban ahol addig rend volt.De közben probáltam MSN-en dumálni a többiekkel,és probáltam forumozni jófejek voltam velem MSN-en kersztül írta,hogy megérti.Utána a Orsi megkitaláta,hogy még se sárga póló+Lila szoknya összeállitásst vegyem fel mert ciki.Utána még várnuk kellet a Petra-ra,hogy érjen haza.Erre a két nővérem neki álltak ajándékokat csomagolni Anita kitalátta neki nem jó az emeletten nekki a szobán-ban kell csomagolnija így én nem tudtam bemenni a saját szobám-ba mire Petra beállit és kérdi és a többiek.Mondtam neki Anya és Orsi fent

Anita a Szobám-ban.Ő meg megmutta milyen menő ajándékokat kapot.Hát nem rosszak gondoltam,de én ezekből kinőttem.Mire végeztek az ajándékok csomagolásával,Anita és Petra kitaláták hogya karácsonyfa nem igazi égők nélkül.Erre engem leküldtek a Pincébe hogy szóljak Apunak hogy nem talának sehol egy normális hosszabított és ez hogy Anita négykézláb volt nagyon tesztett a Máté-nak jót nevettet ezen.késöbb nagy nehezen fel lett díszitve a fa anyu,Ildi és Zoli a konyhában sürgöldtek miközben Máté a fának dumált.Vacsora elött én meg a Petra megporbáltuk megnézzni a Túl a Sövényen végét de kb háromszor elszállt az áram.Mire vacsoráztunk Petra azt mondta hogy Pillangok röpködnek a gyomrában anyira izgul,mi meg közben jól megkajáltunk.Na az ajándékaim hát egyedül a Basshunter albumnak vesszem a hasznát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avideok.blog.hu/api/trackback/id/tr391623054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása