HTML

Rémület

A youtube-on vannak a világ legjobb videoi.

Friss topikok

Linkblog

De rég írtam

2016.12.01. 19:32 Joubertfun

Most komolyan nem vagyok sem egy Blogozos tipus sem egy napol íro tipus.De nem írogatok csak csak úgy ide oda.Tudajátok mit újabban rákatantam Chatelésre nem-nem Chat.hura hane Hotdog.hun szoktam de amenyi ott szex mániás fasz.Anyám az idegeimre mennek.A másik rajatam kivül hány idiota hülye picsa jelenkezet (de most komolyan) az Éjjel-Nappal Budapestre baszus hát én vagyok tán legnagyobb örűlt a világon hogy ezt itt és most leírom hogy jelenkeztem de nem vettem föll a telefont (mobilt) ez normális?Már,mint hogy jelenkeztem Sheldon Cooper országból... (ami tudjuk nem is létezik!)A másik része meg a tehetség kutatók igaz ami igaz a TV2 ok énektanár már a Castingon is így tán mehetek,de másikra nem...milyen világ ez???????????????A haramadik nálunk ugye most nem rég indult a Top Gear USA (America) erre mindenki nyívákkol milyen rossz megminden erre én hagyátok már abba igaz én láttam mind a négy eddigi évadot.Meg hogy berakták a UK idotjára és? engem nem zavar!És ha azt mond jó idegig az USA lesz na boom én kibírtam négy évadot Tanner Foustal akkor ti is kifogjátok!tumblr_n2a6jsuKUI1rdo1p2o1_500.png6df802a0c72a0229dba2b56790a05ba4.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avideok.blog.hu/api/trackback/id/tr115876408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása