HTML

2015

2016.12.01. 19:31 Joubertfun

Ja tudom rég írtam.De meg iklethet a Kínos c. TV sorozat.Sokan ott főhősnek Jennának drukolnak,de én nem én Matteinek és Jakenek szerintem ők írtó arik.Itt is róluk egy kép mindig nézzem a TVben ha tudom.Az egyik legjobb és legviccesebb sorozat amit láttam a Top Gear után akik meg járták újra Dél-Amerikát.Még nem láttam de már várom biztos vicces és egyben izgis lesz.Ídőközben a neten (facebookon)összehaverkodtam egy pár Neil Robertson Fannal jófejek az nem kétséges.Na ja drukereként mit is írjak bakker! :)Ja és nem bírok dönteí a Sherlockok közül de ez mardjon az én gondom... ;)Az utobbi éveim Jártam Rómában szép hely.Portugália is az csak ott naon meleg vót.Láttam az Árkádban véltlenül Brian Joubert na az Olimpia után abba hagyta az amatőr vagy milyen műkoris pályafutást.Forma-1 meg egy kalap...DTM ment az MTVAn cool nem ?11/12ik Doki lett na ez az egy dolog amir nem fáj a fogam meg semmim se!De pozítivum megy a Muskétások ami iszonyat jó!Ja voltam a Top Gear Liveon ami jó Show ajálom mindenkinek! <3imagebp.jpgthe-musketeers-first-image.jpg12888_1.jpg454_project_center.jpggallery-lisbon-the-seaside.jpgszent-peter-ter.jpgneil_robertson_world_champion_2010.jpgtumblr_nhadbuy5tv1sf11eeo3_500.png236530_galeria_mtv_kinos.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avideok.blog.hu/api/trackback/id/tr117028007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása