HTML

Rémület

A youtube-on vannak a világ legjobb videoi.

Friss topikok

Linkblog

Na jó ez már durva!

2011.09.15. 23:17 Joubertfun

a mai napon nem indult valami túl jól délelött 10-kor arra ébretem hogy fáj a fejem meg füllem anyút felhívtam aki ahogy tudod rohant haza.De addigra elmúlt az egész és már rádiót hallgatam.Mire anyám adot nekem kaját de ellöte közölte hogy kapcsoljam be a gépet kicsit nagyot néztem.Délután aludtam egy kicsit de bealudtam a Fald fel Amerikát!-ba.Aztán jöhetet a Top Gear na nem végig csak úgy Kb a feléig.Mert kezdödött a Cobra 11 évad nyító része.Iszonyatosan nagy volt,mint robbangatásban mind akcióban mind beszólásokban de a legviccesebb a vége volt anyáááám hogy azt sosem fogjuk elfeljeteni az fix.US Open hát elég vegyes volt.Hewitt alaból el sem indult,Ferrero hát magához képest kurva jó volt,Na Roddick totál lefagyaszott a legjobb nyolcig jutott ott Nadal-tól kapott ki míg Djokovic megnyerte az egészet volt ott minden eső szünet hosszú meccsek sokáiig fenn maradás stb...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avideok.blog.hu/api/trackback/id/tr603230726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása