HTML

Rémület

A youtube-on vannak a világ legjobb videoi.

Friss topikok

Linkblog

Karácsony 2010

2010.12.25. 12:31 Joubertfun

Igen-igen eljött tegnap a várva várt pillant a Karácsony.Na ja napom nem kezdöthetett másként,mint takarításal banyek de szar volt.ágyat kellet húzznom a kukám kiürítésével nem volt semmi gond azt hamar megcsináltam,de hogy a Drake&Josh-ra nem várhatam az is fix!de végül láttam a tárgyalásos rész volt.Sikerült mind ezt megnézznünk a Petrával a Fadísztés közben úgy volt hogy Petra hajígálta a szaloncukrokat én meg tettem fel a fára és közben nézztük a TV-ét.Utána Petra,Orsi meg én felmendtünk hogy megfürdjünk hát a fél órás készüldödésből kishián egy órás lett.Aztán még várnunk kellet a kajára pedig én is meg a Petra is baromi éhesek voltunk a húslevesre meg a húsra salátkkal fini volt.Aztán össz népi gyülés volt a fánál csillagszoróval peresze Mátéka megint ajándékokat akkart kibontani,de peresze nem az övéit hanem az anyáét.Az ajándékaim a hején voltak kaptam:egy SP CD-ét a Kölyök 22-őt;egy Train CD-ét;Egy Take That CD-ét;Egy Adam Lambert CD-ét;egy pizsit;egy mamuszt;egy ilyen kesztyű félét meg két képeslapot.Este meg felhívott minket az Anita.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avideok.blog.hu/api/trackback/id/tr292538320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása